expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 12 april 2013

Den bästa veckan hittills

Nog för att min skola alltid har varit av det mer underbara slaget, även i under dom dåliga dagarna, men den här veckan var den överlägset bästa.

Denna vecka har vi haft serieteckning, eller "Berättande Bild" som konstvärlden vill kalla det (herregud, serier är ju inte konst heller!) med Anneli Furmark, en av mina svenska idoler. Om det var mäktigt? Ojoj, ni anar inte.

Idolen själv med veckans arbete bakom
Själv har jag inte tecknat sen jag gjorde mitt bidrag till Mangatalangen 2010, och hade helt glömt hur roligt det är! Kommer jag in på andra året ska jag definitivt fortsätta med det! Kanske skapa ett fanzine till och med.

Idog verkstad
Passade på att köpa en bok av henne också...
...samt få den signerad, wihii!!
Här kommer då mitt arbete från veckan (har annat på g också men det blev inte klart):






(nej, självklart är INTE Jehovas Vittne aggressiva björnar, det var bara en rolig idé av vad en björn kunde tänkas vilja, att äta upp Marie hade varit på tok för klyshigt (jösses björnar, sluta upp med att hamna i de där fällorna)(haha, nu blev det två parenteser i en parantes!))

Nu ska jag på stan, trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!