expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 16 maj 2013

Hitta tillbaks till livet

Det långa uppehåll som har blivit här och på betydligt fler ställen (typ allt socialt till exempel) beror helt och hållet på ett omfattande arbete jag gjorde med en enorm tavla som jag skulle ha med till slututställningen. Tidsoptimist som jag är kämpade jag stenhårt i 1 ½ månad hela dagar och kvällar och var stressad upp över öronen. Inget liv hade jag under processen.

Så nu har jag haft allvarliga problem med att hitta tillbaka till livet.

Vad gjorde jag med mina kompisar?

Vad gjorde jag i spelvärlden?

Vad gjorde jag på internet överhuvudtaget?

(Det enda som överhuvudtaget har fungerat felfritt är 9gag och serieläsning som man ändå har lyckats klämma in när man äter frukost och dylikt)

Bloggandet har jag heller inte riktigt hittat tillbaka till, men vi får ta det i sakta mak, utan stress. Det känns i alla fall skönt att vara tillbaka.

Hej igen livet, vad ska vi hitta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!