expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 18 maj 2013

Fucking värme

Hej alla glada, nu kommer jag som en glädjedödare och klagar på värmen och solen i sedvanlig ordning!

Seriöst, vart tog våren vägen? Det var som om den aldrig kom igång riktigt, och när den väl gjorde det så kom värmen som från ingenstans. Wtf?

Skitsamma, då jag har blivit totalt beroende av Mass Effect så ska jag naturligtvis hålla mig till det. Så fort jag har njutit lite av värmen med en läskande smoothie och en jäklarns bra serie (gravitation vol 1)(nej, inte animen, jag fixar inte riktigt med den, mangan innehåller bra mycket mer anser jag)(varför i h-vete gav ni inte ut sista boken för?)(eller den vet jag svaret på, men seriöst, det var jäkligt onödigt, så onödigt)

Inte nödvändigtvis användbart bildbevis
 Ni får väl själv avgöra om det sista påståendet är sant, trots bilden ovanför.

Allt på bild är inte sant vet ni ^_~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!