expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 29 maj 2013

Imponerad

Vanligtvis tar det två-tre månader som snabbast för mig att spela ut ett spel, oavsett om det tar 15 eller till och med 60 timmar, även om det är ett spel som jag blir fast i. Livet och dess prioriteringar eller vad man ska säga.

Men Mass Effect har haft en sådan påverkan på mig att jag knappt har velat sluta. Givetvis har jag skött maten, hygien och sömn, och självklart kan ju mitt ben (som förövrigt är nästan helt okej nu) vara en stor orsak, men ändå har det knappt tagit tjugo dagar för mig att spela ut det.

Faktum är att jag spelade ut det redan i lördags men då var jag inte alls nöjd med hur mycket jag hade kvar i sidouppdrag, dessutom var jag fräck nog att köpa mig ett extra uppdrag för sju kronor från Xbox Live, och det ville jag ju också göra. Så de senaste dagarna har jag spelat från det som ursprungligen var fyra timmar från slutet, till att bli åtta timmar innan jag kommit till det slutgiltiga uppgörelsen.

Jay kallade mig hardcore-gamer, då blev jag glad.

Anyways, ikväll ska jag spela ut det för andra gången och eventuellt påbörja Mass Effect 2. Måste bara vänta på att Jay kommer hem från jobbet (blä).

Tålamod är en dygd... sägs det

Men fortfarande, inte ens 16 dagar tog det! Det är imponerande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!