expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 28 maj 2013

Har jag inte glömt något ganska viktigt nu?

Japp, det har jag sannerligen så det blir till att sätta fart med det.

Jag har ju faktiskt inte fixat färdigt med mina ansökningar till andra året på konstskolan ännu.

Ingen oro, jag har några smådetaljer kvar på en tavla och sen ska jag ta den till skolan tillsammans med ett grafikblad som jag förargligt nog tog hem istället för att lämna kvar som arbetsprov. Men det måste dock fixas innan sista maj så det går inte att sitta i hängmatta direkt, även om det inte behöver vara "inget-utrymme-över-för-liv"-stress som jag hade tidigare.

Det är bara så förbaskat tråkigt att måla småblommor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!