expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 6 juni 2013

Distraherad

Wut? Har jag inte bloggat på nästan en vecka? Jag som trodde... skit samma!

Jag borde verkligen inte spela spel, eller syssla med någonting alls för den delen, med alltför älskvärda karaktärer, jag faller lite för lätt för dem.Och det gör mig äckligt distraherad.

Alltså på riktigt, inte bara den där bubblande glada känslan man kan få av bara en genomtänkt och rolig karaktär, utan då de faktiskt sätter sig i hjärtat och bygger bo. Karaktären dyker upp i huvudet på en vid alla möjliga oväntade tillfällen, det skapas en alltför tydlig i sinnet när man blundar, och i mitt fall ploppar det dessutom upp en massa citat från denna karaktär.

Så vad vill jag ha sagt med mitt emotionella dravel?

Jag är stormande kär i Garrus Vakarian.

Men seriöst, vem gillar inte Garrus? Även om man räknar med "calibrations"? (tro mig, det blir extremt irriterande redan efter andra gången!)



Fortfarande en tusen gånger trevligare upplevelse än vilken olycklig kärlek som helst.Den där rösten kan jag göra vad som helst för.

PS: Gissa vad jag har som telefonsvarare numera? Soundboards är awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!