expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Om mig

Mitt foto

Jag är en 27-årig nörd vars hjärta slår extra fort för serier, tvspel, filmer, böcker och filmer. Jag är för närvarande sjukskriven på grund av depression så uppdaterandet är inte så kontinuerligt som jag skulle önska. Men välkommen att titta in!

onsdag 12 juni 2013

Förkylning och dess påverkan på intelligensen

Jag märker att när jag blir förkyld (som nu) så kläcker jag ur mig riktigt knepiga saker i yrseln.

Jay anklagade mig för att sakna någon bokstav varav mitt gensvar blev:

- Jaha, men jag kanske klarar mig utan bokstaven Z? Man kan faktiskt stava Zebra med C istället!

Det kanske är förkylningen som spökar och gör mig seg och dum, men jag har fortfarande svårt att förstå varför det var så roligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!