expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 7 juni 2013

Yikes!

Nu slår jag banne mig personligt rekord, för ikväll lär jag spela ut Mass Effect 2. Efter endast tio dagars spelande, och nej, jag har inte spelat varje dag, men då jag väl har satt mig så har det blivit ganska långa stunder. Uppenbarligen.

Måste tyvärr, omigen, invänta Jay som jobbar just nu. Han ville hemskt gärna titta på.

Själv är jag toknervös inför slutet.

Dels för att det enligt alla walkthroughs är såpass komplext att om du inte gör rätt så kan du riskera att en del eller många eller någon enstaka dör. Permanent. För gott. Tack som fan för den! Jag vill väl inte att någon ska dö heller bara för att jag klantar mig!

Sen kunde jag ju inte hålla mig och spelade fram till upptrappningen nu tidigare idag innan jag for till jobbet. Och med tanke på hur det slutade så är det rent otroligt att jag lyckades fokusera alls när plikten väl krävde det av mig! Aldrig i livet att det får sluta dåligt nu!

Enda ljusglimten är väl att jag kanske har en trevlig överraskning som väntar innan slutet men vi får väl se om jag har spelat mina kort rätt.

Men just nu...

Jag vill vill vill och vill inte vill inte vill inte!

Aja, ingen återvändo antar jag.

http://picasion.com/i/1U8Lc/
Lite blandade åsikter i form av grimaser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!