expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 19 mars 2013

Fast i träsket

Jag nämnde hur bra min dator går jämfört med tidigare nu när jag spelar WoW, men jag är inte säker på om det då var uppenbart att det då blir förbannat mycket roligare att spela?

Jag ska inte ljuga och säga att jag har spelat som besatt, men några oroväckande gamer-drag har börjat ge sig tillkänna:

- Helt plötsligt är jag extremt kunnig inom Battle Pets i WoW och kan mer än Jay, och när jag förklarar vad jag håller på med använder jag mig av en knepig dialekt med ord som bp, stats, speed, breed osv.

- Min server som jag har alla mina Alliance-karaktärer på fick för sig att slockna, vilket orsakade ett raseriutbrott hos mig. Jay skrattade åt mig och sa "Välkommen till gamer-världen PÅ RIKTIGT!".

- Jag har dessutom levlat den fjärde sp:n (Secondary Profession, yrke alltså) en rejäl bit (117), vilket inte är helt lätt när man är en level 45 Nattalv-hunter som inte kan flyga.

Man kan väl säga att jag börjat bli ordentligt fast i WoW-träsket, minus det faktum att jag kan göra annat vid sidan av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!