expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 17 mars 2013

Och just ja, hejsan bloggen!

Dator åh dator, min underbara dator distraherar genom att vara helt fantastiskt rolig att spela spel på!

Som sagt WoW går smidigare än någonsin vilket gör att min uppskattade speltid i veckan ökade ganska drastiskt från ca 1-2 per vecka till 8-16 timmar per vecka.

Sims 2 fick jag igång också efter mycket om och men, och nu äger jag dessutom ALLA expansioner och prylpaket (bara 5 år sen det senaste spelet kom u och INGEN spelar Sims 2 längre -.-).

Nu blev jag ännu mer taggad på Half-Life! Måste bara införskaffa ny mus först, den jag har nu är inte alltför rolig (jag säger ju att det alltid är något som strular!).

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!