expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 23 mars 2013

Jag måste bara få säga en sak...

Jag hittade i förrgår en sak som gjorde mig riktigt jäkla glad!



Nog för att saker fortfarande kan gå fel när nu spelet fortfarande är i alpha-stadiet (inte ens alpha, till och med pre-alpha!) men nog fan ser det lovande ut! Förhoppningsvis får vi nu det bästa tmnt-spelet sedan Turtles in Time!

Det förekommer förstås en massa gnäll om att turtlarna ser lite konstiga ut, men personligen tycker jag att det är bara bra att de får en mer realistisk look än den ständigt återkommande serieteckningsstilen som de alltid har haft, och som i många fall kanske är onödigt gulligt (herpy derpy freddy wolfy)(därmed inte sagt att det är dåligt!). Vi behöver en mer vuxen approach till alla oss som växte upp med turtles och nu vill att de ska ha mognat parallellt med oss. Allt som finns är MNT Gaiden och som sagt, den är långt ifrån officiell. Jag är till och med osäker på om vare sig Laird eller Eastman har läst den.

Nåja, till sommaren får vi äntligen veta vad det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!