expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 18 september 2013

En slags väntan är över

Ikväll när jag ändå inte gjorde något seriöst eller jätteroligt, så satte jag mig och drog ner det efterlängtade "TMNT: Out of the Shadows" som kom för ett litet tag sedan (jade hade mitt sedvanliga problem med xbox-live så jag är lite seg i starten, fy på mig!).

Jag har bara spelat lite mer än en timme men det verkar lovande på många sätt, främst genom att det är så satans snyggt och väldigt kul när fighterna kommer igång ordenligt. Samtidigt börjar jag också ana de där fällorna som alla moderna turtles-spel hamnar i och som bara ger ett besviket sug i magen, som att storyn är mer än väl underutvecklad.

Vi får se var slutresultatet blir, men jag är då inte avskräckt från att fortsätta spela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!