expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 17 september 2013

Snabba möss!

Medan maten puttrar på spisen (grill cheese) och mitt hår torkar invirat i en handduk så passar jag på att uppdatera er med nyheten om att jag har nu köpt mig en ny mus av märket Steelseries. Det var den absolut billigaste gaming-musen jag kunde hitta på Mediamarkt, men nu kan jag sitta här utan problem.



Snygg var den ju också...

Om jag hinner ikväll ska jag utmana den lite i Sims 2, det enda spel där jag är sjukt snabb med musen och kan testa alla gränser. Kan hända att det sker imorgon också, nu klockan 18 ska jag på serieworkshop i tre timmar på Bildmuseet med min idol alla dagar: Anneli Furmark!

Peppa peppa peppa!

Just nu känns det faktiskt helt okej att jobba assistent tio timmar imorgon också, trots att det nog innebär att jag missar hela målerikursen som vi har den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!