expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 7 juli 2014

Sommar helg

Helgen har varit av den somriga och mysiga sorten, där lördagen ägnades åt trevlig second hand-shopping med min yngsta lillasyster.
Jag var inte direkt ute efter något men lyckades ändå hitta ett par jättefina skor, en turtles-mugg (WUT!?!?!), en pumpa till halloween, samt världens bästa Bamse-serie, "Fule Fritte".


Om ni bara ska läsa en enda Bamse-serie så är det den här!

På söndagen for jag och Jay till stranden och doppade oss lite snabbt innan vi solade ett bra tag (eller ja, Jay solade, jag själv gömde mig för solen i skugga och kläder).

Jag hann till och med hänga med lite skolkompisar och njuta av en alkoholfri Ginger Ale där på söndagskvällen.

En bra helg helt enkelt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!