expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 9 december 2011

Årets första julklapp?

So  ni märker har det varit oerhört tyst här, och det beror inte på att jag tappade intresset. Nej, anledningen bakom min frånvaro bottnar i att nätaggregatet till min dator gick sönder. Jag är inte helt hundra med hur exakt alla komponenter i datorn fungerar med varandra, men den blev hur som helst omöjlig att starta. Och strax innan den dog så ville den heller inte stänga av sig själv utan envisades med att på ett mycket irriterande sätt starta om sig själv. Hade jag otur så kunde det ta upp till fem försök innan den stängde av sig själv. 

Nu fungerar den dock som den ska och jag kan äntligen blogga normalt igen! 

Jag vet vad ni undrar, fanns det verkligen ingen annan dator som jag kunde sitta vid? På det finns två svar:
1. Så populär är inte min blogg att någon har saknat den såpass
2. Jay's dator var visserligen tillgänglig men jag avskyr att sitta vid den, om jag inte har en hel del att ta igen på That guy with the glasses (det är fler än Nostalgia Critic som är roliga)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!