expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 6 september 2014

Ja det var ju typiskt...

Så, i sedvanlig ordning så temperaturerna börjar leka runt som de vill och jag befinner mig utomhus mycket mer än vanligt, så blir jag naturligtvis sjuk. I torsdags hade jag en öm hals och en begynnande feber som visserligen försvann under natten till fredagens mystiska feberdrömmar, men som urartade i orkeslöshet och en täppt näsa. Idag har jag dessutom haft huvudvärk, oavsett hur mycket Alvedon jag har pumpat i mig (inom de rimliga gränserna såklart).

Jag orkar såklart inte uppdatera så mycket då men jag kan glatt meddela att min första vecka på universitetet har gått galant, och jag har redan fått försmak på idén att satsa på konsten vid sidan av, då jag har hyrt in mig i en studio tillsammans med två kompisar från konstskolan. Vi kommer nog ha mycket roligt ihop där, både kreativt och socialt!

Jag har snart tagit mig igenom Mass Effect på Hardcore, vilket ibland är så jäkla svårt att jag har stängt av spelet i ren ilska. Men det slutar alltid med att jag gör ett nytt försök så fort jag har lugnat ner mig (dvs efter några timmar max), vilket är mer än vad man kan säga om till exempel Final Fantasy VII som kunde ligga i veckor innan jag gjorde ett nytt försök.

Just nu vill jag dock bara bli frisk så jag ska gosa ner mig i soffan igen och kanske sova en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!