expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 25 november 2014

Min nya älskling

Jag hämtade ut den från ica igår men jag hade så roligt med den på den lilla fritid jag har haft (plugg plugg plugg...) att jag inte hunnit med att visa upp min nya kamera.

Kolla bara vad den kan:

Ett stycke Popcorn som inte ville bli störd i maten

Katterna brydde sig inte märkvärdigt däremot

Och... eh, ett headset?

Alltså... Åh, jag är så förälskad! Jay kan gott dumpas, vad har han att komma med mot iso, vitbalans och fokus?

Inte nog med att det är den bästa kameran jag har haft, den får mig att vilja utforska fotografiets värld ordentligt! Och dessutom på ett lättsamt sätt som får mig att känna mig duktig och smart.
Här ska fotas järnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!