expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 1 januari 2012

Inga löften men däremot mål

Nyårslöften är bland de löjligaste som finns i min värld. Varför skulle man just låta årsskiftet bli starten på nya vanor? Du kan lika gärna starta vilken dag som helst. 

Däremot tycker jag att det är helt okej att planera in mål man ska eller borde hinna med eller bara sträva efter att få färdigt innan året är slut. Så här kommer mina mål för 2012:

- Måla färdigt mina halvfärdiga grejer
- Spela igenom alla spel vi har och som jag ännu inte ens provat (det blir nog en prima utmaning!)
- Påbörja roliga studier till hösten, om det blir framtida yrke eller ej spelar ingen roll
- Se till att skaffa färdigt resterande saknade volymer av Elfquest, Dragon Ball samt Harry Potter


Det torde vara allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!