expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 16 januari 2012

Vilken katastrof!

Av alla onödiga saker man kan göra så var jag tvungen att skära mig i fingret! Och på en brödkniv också, vem trodde att de var lika farliga som vanliga knivar, om inte värre? Förbaskade kärl och nervsystem att vara så trångbodda just i händerna (ja, jag vet att det ska va så, men jag är sur nu!). 

Hur ska man nu kunna teckna i någon vettig ordning? Jag hade nästan tecknat klart en fanart bild föreställande Two-Edge från Elfquest (som förövrigt är min absoluta favoritkaraktär i hela serien!) men jag kan verkligen inte hålla i en penna just nu!

Hälften troll, hälften alv... yep, då blir man skadad...
Jag har inte testat spela på Wii:et men det lär väl inte heller gå så bra eftersom det är fingret över B-knappen som är skadat. 

Så vad kan jag göra just nu?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!