expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Om mig

Mitt foto

Jag är en 27-årig nörd vars hjärta slår extra fort för serier, tvspel, filmer, böcker och filmer. Jag är för närvarande sjukskriven på grund av depression så uppdaterandet är inte så kontinuerligt som jag skulle önska. Men välkommen att titta in!

måndag 16 januari 2012

Vilken katastrof!

Av alla onödiga saker man kan göra så var jag tvungen att skära mig i fingret! Och på en brödkniv också, vem trodde att de var lika farliga som vanliga knivar, om inte värre? Förbaskade kärl och nervsystem att vara så trångbodda just i händerna (ja, jag vet att det ska va så, men jag är sur nu!). 

Hur ska man nu kunna teckna i någon vettig ordning? Jag hade nästan tecknat klart en fanart bild föreställande Two-Edge från Elfquest (som förövrigt är min absoluta favoritkaraktär i hela serien!) men jag kan verkligen inte hålla i en penna just nu!

Hälften troll, hälften alv... yep, då blir man skadad...
Jag har inte testat spela på Wii:et men det lär väl inte heller gå så bra eftersom det är fingret över B-knappen som är skadat. 

Så vad kan jag göra just nu?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!