expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 20 mars 2012

Blizzard - eller konsten att strula

Jag ska inte ljuga och säga att jag är ett stort stort stort fan av Blizzard, för så mycket av deras spel har jag inte spelat. Jag har spelat genom hela Warcraft III och Frozen Throne, jag har spelat WoW i åtskilliga hundratals timmar, och jag har fått testa Starcraft. That's it. Däremot har jag varit hemskt intresserad av Diablo ända sedan jag blev ihop med Jay och det var nu 6 år sedan. Jag har ännu inte tagit mig igenom det, annat har legat på priolistan, men i år ska det ske!

Däremot kan jag skratta rått åt hur otroligt sega Blizzard är på det här med spel. Vi fick vänta 12 år på en uppföljare till Starcraft, medan vi "bara" behövde vänta tre år på den första WoW-expansionen. 

Den här bilden säger dock allt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!