expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 4 mars 2012

Luncha med Skyrim!

Usch så dålig jag har blivit på att uppdatera någonstans! Desto bättre är jag på att äta roliga saker!

Lunch bestående av pasta gjort av sparris med hemmagjord pestoröra och valnötter med mjölk och en makrill-vitlöksgiffel, mums!
Sparris är tametusan det bästa som finns!

Annars har inte så mycket spännande hänt (ha, såsom lunch skulle vara spännande?!?!?!?). Jay har köpt hem Skyrim och sitter och spelar med mycket nöje, medan jag blir distraherad från allt jag inte vill men måste göra, såsom matematik. Däremot har vi hemskt roligt åt spelet och alla komiska inslag man kan hitta i spelet, när man nu som vi har utsatts för filmer av dessa slag: 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!