expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 25 februari 2012

Inre kris

Hela dagen har jag genomlidit en nre kris på grund av kvällens aktivitet: att se Melodifestivalen. Jag avskyr ALLT vad schlager heter, jag brukar endast ta reda på vem som vann och vilken placering Sverige fick EFTERÅT. Aldrig att jag bryr mig om att följa med i tävlingen! Istället är jag den där som irriterat suckar åt folk som följer det med spänning och frågar om de har något liv. 

CITAT!! (på fet skånska)
"Öh, ja man måste ju ha ett liv för att kunna leva, och om ma inte lever så kan man ju heller inte kommentera heller, hallå! Och Good Feelings och Levels är samma låt. Och man kan heller inte bli uppäten och sen våldtagen"

AnnaEllinor är bäst helt enkelt. 

Melodifestivalen suger fortfarande och jag ska likt förbannat titta. Varför?

För att jag råkar vara hemskt förälskad i Lisa Miskovsky och måste följa allt som den kvinnan gör på tv. 

CITAT!! (med den sämsta skådespelandet du kan tänka dig)
"You're tearing me apart Lisa!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!