expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 25 juli 2012

Det var då själva fan!

Får man svära i sin blogg?

Jag tror att jag redan har gjort det...

Anyway...

Äntligen är mitt internet tillbaka!

När vi kom tillbaka från Åsele förra söndagen så ville det bara inte fungera av outgrundliga anledningar, och inte lyckades vi lösa det med internetleverantören heller. Igår fick vi då ett nytt modem att testa men vi fick det inte att fungera i alla fall (skruttiga oss, med betoning på sambon, hoho!)

Men nu funkar det!

Och jag har 7400 meddelanden att gå igenom på Deviantart...

Samt typ 150 olästa blogginlägg på bloglovin'

Man ska fan inte vara internetlös i dessa dagar!

Ses snart!

I HAZ INTERNETZ!! LOL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!