expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 31 juli 2012

No lolly-gagging!

Yes, började spela Skyrim i går kväll när man tekniskt borde ha gått och lagt sig men är lite för mycket uppe i varv för att göra det (klockan var nästan halv tre när jag stängde ner konsolen!).

Om jag lyckas ska jag göra en riktigt töntig grej och försöka ta bild på min Argonian sneaky ninja assasin thingy, han blev jättecool! Med mobilkamera alltså. Riktigt supertöntigt ^_^


Första intryck? 

Varför ända in i h-vete tyckte dom att det var en bra idé att sätta hopp-funktionen på Y-knappen (den gula för er som inte spelar Xbox)? Nu kan man inte köra memet "apple" längre.

Annars verkar det grymt kul! Frågan är om jag ids sitta i nästan tvåhundra timmar som Jay gjorde ^^;;;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!