expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 30 juli 2012

Liten snabb uppdatering på annat

Jag som inte ens har nämnt hur det går med mitt spelande, hopplösa jag... 

Final Fantasy VII har nu kommit en liten bit in på cd 2 (det är tre skivor ifall någon undrar) och jag kan ju säga att slutet av skiva ett fick mig att börja storgråta och vilja sluta spela. Ni som har spelat förstår nog vad jag menar, men snälla, spoila inte!

Portal 2 börjar jag nu närma mig slutet på, och hittills är det utan konkurrens det bästa spelet i år. Fy fan säger jag bara! Ni som har Xbox och inte har införskaffat tvåan, som man kan spela oberoende av första spelet, skäms på er! Ni har verkligen gått miste om något!

Jag försöker även avsluta Warcraft III men det är inte det lättaste då datorn min strular. Nu senast hade jag knappt över fem minuter kvar på Nattalvernas sista bana och pausar för att äta middag. När jag kommer tillbaka har datorn stängt av sig. Tack som fan för det! 

Just nu är jag bara sugen på att komma igång med de andra Xbox-spelen som står i hyllan, och då är det nog Skyrim som känns riktigt lockande. Jag vill så hjärtans gärna spela som Argonian: 


Nu skulle väl somliga säga att eftersom det utspelar sig i ett land för Nords så borde man per automatik spela som en. Hur skulle jag kunna det när reptiler finns med bland alternativen?!?!

För att inte tala om allt på dator man skulle vilja spela också... 

Starcraft, Diablo II och III samt försöka få både Grim Fandango och Discworld II att fungera. Snyft...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!