expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Om mig

Mitt foto

Jag är en 27-årig nörd vars hjärta slår extra fort för serier, tvspel, filmer, böcker och filmer. Jag är för närvarande sjukskriven på grund av depression så uppdaterandet är inte så kontinuerligt som jag skulle önska. Men välkommen att titta in!

onsdag 4 juli 2012

Nalta eljest!

Igår kväll fick jag ett jättetokigt infall och färgade om mitt hår. Bara sådär, precis apropå ingenting... Men resultatet diggar jag!

Före: 
Från midsommar, och den senaste bilden jag har, men vete fan hur bra min dåvarande färg syns ^_^;;;
Efter:

Jämnt färgat i alla fall, men riktigt sådär ljust är det inte ^_^;;;

Fotokurs nästa? Eller bara skaffa lite silvertejp till batteriluckan så att man kan använda den inte-jättemycket-men-lite-bättre-kameran?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!