expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 5 juli 2013

20 dagar kvar

Om 19 dagar reser jag och Jay ner till Stockholm på minisemester, för att om 20 dagar besöka Gröna Lund och se Bad Religion live. Mitt absoluta favoritband genom tiderna. Och jag är så pepp pepp pepp!!

Jag har förberett mig noga genom att lyssna igenom deras två senaste album, som jag av någon anledning missat (så går det när andra saker distraherar, typ Mass Effect). Mycket dumt av mig, för de är fantastiska! Det blir främst låtar från deras allra senaste album på spelningen som jag har förstått det, men då det är en förbaskat fräscht album med både en och två och många mästerverk på, så klagar jag inte alls.


Åh, vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!