expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 26 juli 2013

Jaha...

"...nu har man rest färdigt, nu har man kommit hem igen, och det säger jag att man får perspektiv på sitt liv när man kommer hem, med alla sina vykort och sortera dem. När ens dotter kommer in och säger "Jag vill ut och leka!" stannar dom i sandlådan, och börjar peka: ÖKEN!!"

Nä, någon resa till öknen vart det inte, men vädret i Stockholm var lite väl varmt och soligt för min smak, så jag känner mig helt slut efter endast två dagar.

Och trots att jag har varit hemma ca två timmar nu, och hunnit varva ner, käka middag, packa upp och surfa ikapp på alla mina favoritsidor, så mår jag fortfarande lite illa. Lite sådär svagt av åksjuka, eller snarare efterverkningar av en sådan.

Någon vettig bot mot det finns det knappast, annat än att fortsätta ta det lugnt, så det tänker jag göra, i form av Mass Effect. Har inte riktigt haft tid att sakna spelet, men nu när jag väl är hemma vill jag faktiskt spela lite grann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!