expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 21 juli 2013

Usch för jobb!

- "Måste man ha jobb när man blir stor?"
-"Jaa, det måste man!"

Usch fy, jag känner mig precis som Bertil just nu med alltför mycket jobbdagar som tar upp ens tid. Men pengar är pengar, hur ska man annars ha råd med alla trevliga prylar som gör vardagen en aning trevligare?

Mass Effect har svårt att släppa taget om mig så jag låter det hållas, och fortsätter spela en andra runda. Gör helt andra val än jag gjorde under den första omgången. En hel del av dem är ganska så rejält tvivelaktiga. Oops...

Annars har jag ägnat på tok för lång tid åt att försöka få Windows Movie Maker att fungera på min dator, men utan framgång. Jag misstänker starkt att det kanske eventuellt men förmodligen beror på att jag av någon outgrundlig anledning inte har administratör stämpel på min dator, utan bara är en simpel användare med noll tillåtelse för ändringar. Tack som fan för den!

Eller så är Windows 7 inte det fantastiska operativsystemet som folk vill få det till.

Frustrerad och uppgiven gör det mig i alla fall.

Så jag tröstshoppar skivor som jag velat ha lite för länge, yay!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!