expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 26 oktober 2013

Vilse i skogen

Känns som att jag har gått lite vilse i livet, så jag försöker så gott jag kan att hitta tillbaka till det.

Under tiden roar jag mig med att spela om en massa underbara spel som jag borde ha spelat om tidigare men inte velat prioritera.

Okami ska äntligen spelas om.

Twilight Princess har jag kommit halvvägs genom nu.

Jag har även installerat "Heroes of Might and Magic III" på min dator och försöker komma ihåg strategierna för att spöa mina motståndare. Det går hittills inte alltför bra men jag har så förbaskat roligt så vem bryr sig?

Samt att jag nog har spelat igenom det nysläppta spelet "The Stanley Parable" så pass mycket att jag nog har hittat allt, men mer om det i nästa inlägg.

Så tack och lov för lov just nu. Vi får peppa rejält inför Halloween!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!