expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Om mig

Mitt foto

Jag är en 27-årig nörd vars hjärta slår extra fort för serier, tvspel, filmer, böcker och filmer. Jag är för närvarande sjukskriven på grund av depression så uppdaterandet är inte så kontinuerligt som jag skulle önska. Men välkommen att titta in!

torsdag 31 oktober 2013

Jag tror att Steam ljuger...

Jag tänkte komma med en allvarlig anklagelse:

Jag tror att Steam ljuger för mig!

Och vad grundar jag det på, undrar ni förstås?

 Den vill på fullaste allvar påstå att jag har spelat "Plants vs. Zombies" i 18 timmar. Hur fanken går det ihop?


Hur skulle jag ha tid med livet vid sidan av? Jag som har kommit halvvägs med min halloween-dräkt idag (som vanligt är jag ute i sista minuten, så typiskt!).

Näe, Steam kan man visst inte lita på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!