expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 7 maj 2014

Det är inte värst sådär i början, det kan alltid bli värre

Under Littfest gjorde jag även en svängom bland de bokbord som fanns där. Vid Galago hittade jag den här dyrgripen:



Den platsade väldigt fint i bokhyllan, men det kändes som att något fattades. Ja, nästan som om det fattades en bok bredvid.


Så från Adlibris beställde jag den här underbara saken (kom i förra veckan):



Och satte dessa bredvid varandra i hyllan: 



Se! Nu blev det ordning. Och nog är det sant emellanåt.

"Det är inte värst sådär i början. Den kan alltid bli värre"

Nu kanske ni tycker att stämningen blev lite väl deppig och obehaglig. Håll mun! Det är helt okej att må dåligt ibland eller ofta!

Jag kan verkligen rekommendera båda dessa böcker! Åsa Grennvall är en gammal favorit för mig, och Lotta Sjöberg har jag visserligen upptäckt på senare tid, men hon är lika fantastisk hon!

1 kommentar:

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!