expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 21 maj 2014

Sommarkänsla

Nu kan man verkligen säga att sommaren är här på riktigt. Temperaturen har börjat stiga till farliga grader, mitt ansikte har långsamt börjat färgas rött trots att jag inte har vistats särskilt länge ute, samt att mina stackars balkongväxter har det torrt trots att jag vattnar varje dag.

Den här sommaren ska jag inte vara sjuk, och jag ska heller inte jobba för mycket, vilket var precis vad förra sommaren gick åt till. Det enda nöje jag hade då var att bränna igenom Mass Effect, vilket ju förstås var riktigt kul, men jag hade gärna gjort annat också.

Åkt inlines. 

Badat. 

Ätit glass i skuggan. 

Promenerat i kvällsolen. 

Grillat. 

Tagit mig upp på ett tak och suttit där en stund.

Målat utomhus. 

Träffa underbart folk. 



I år ska det banne mig bli en sådan sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!