expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 23 maj 2014

Jag avskyr verkligen fotboll

Jag lär behöva hålla mig undan youtube tills juli är slut, eftersom det pågår världens jävla kampanj för fotbolls VM just nu.

"Köp den här snygga tv:n för att kolla på fotboll!"

"De har kämpat och är nu redo!" 

"Vill du se de stora mästarna?"

Dra åt... Nej, det vill jag verkligen inte!

Men fotboll verkar vara en såpass stor religion att ALLA måste se det! ALLA måste satsa och ALLA måste ÄLSKA det! Och det gör mig så galet provocerad så det finns inte! Jag måste ingenting, jag har mitt eget att gilla och det har ni ingen rätt att ändra på! Fotbollsfans är ju nästan värre än religiösa fanatiker!

Och den där fanatismen kan gott dra dit pepparn växer!

Vilket innebär södra Indien och tropiska områden, så det var ett rätt dåligt uttryck, fel av mig.

Dra dit vi slipper se er och den där galenskapen ni har mage att kalla "underhållning". Och låt mig uppleva ett någorlunda reklamfritt youtube, alternativt reklam som jag kan klicka bort eller reklam som är såpass kort att jag står ut med den. Ett 60 sekunders långt klipp som INTE går att klicka bort och som BARA handlar om fotboll, är INTE INTE INTE okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!