expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 9 december 2014

Min typ av outfit-bilder

Eftersom jag är så ointresserad av mode, kläder och utseende så kanske ni gissar att "dagens outfit" inte är ett tema som roar mig så värst. Jag menar därmed inte att jag ogillar dessa typer av inlägg; om en blogg jag redan gillar har sådana inlägg så hoppar jag naturligtvis inte över dem, det är ju alltid kul att få veta vilka plagg som bloggaren i sig gillar och varför. Bloggar som endast består av denna typ av inlägg tråkar ut mig.

Så i överlag kan vi säga att jag inte intresserar mig för inlägg med outfit-bilder.

Om det inte är lite mer alternativa sådana såklart!

"I'm Commander Shepard, and my dancing scares everyone away"

Typ som mitt egna exempel här ovan,där posen är lite knäpp och det är dessutom inte jag själv på bilden tekniskt sett, utan min spegelbild (lite som en kommentar till alla dom som tycker att deras spegelbild är vackrare än va de själva är >:D ).

Jag vet däremot inte under vilket fack man kan sortera in den där outfiten. Urban kanske?


(PS: det är endast tajtsen som är inköpt i butik, resten är arvegods, second-hand eller marknadsfynd)

(PPS: Titta titta, en julstjärna i bakgrunden!)

(PPPS: Det ser man inte på bilden, men den lilla pin som skymtar vid mitt vänstra bröst är en Yu-Gi-Oh!-pin som överlevt hundratals tvättar under säkert 7-8 år, då jag inte har tagit av den någonsin! Den är lite böjd, det är allt! Så den får sitta kvar, då vet jag ju att jag inte tappar den)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!