expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 6 november 2011

Halloween!

Happy Halloween! Typ en vecka för sent, för mig är Halloween alltid däromkring sista oktober. I år blev det dock inte så av olika skäl, men det är ganska sak samma.

Halloween brukar dessutom vara en av de få tillfällen då jag faktiskt går ut. På krog alltså. Dansar med glada människor till hyfsat hjärndöd men ack så friska beats. Enda skillnaden ärväl att det är tillåtet att spöka ut sig. Jag lyckas sällan med några ordentliga outfits utan det blir mer lite halvimproviserat. Resultatet brukar bli ganska bra ändå.

Gårdagskvällens outfit var en steampunk-inspirerad pirat: 


Och jag som sa att jag inte skulle ha bilder på mig själv här på bloggen. Nåväl!

Topp: Köpt på second hand för en tia
Kjol: Second hand fynd från förra året, kostade en femtilapp
Skor: Fått
Detaljer: Gammalt bråte från gymnasietiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!