expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 4 augusti 2012

Animal power!

Jag struntar blankt i om det är så märkvärdigt att se en älg egentligen, det är ALLTID en trevlig upplevelse att komma nära djur. Och Lycksele Djurpark går det inte riktigt att säga något ont om.

I sedvanlig ordning gick jag och Jay (mest Jay) loss med kameran och försökte få till de där "perfekta" bilderna. Så jag bjussar på de bästa. Enjoy! 

Löjligt fotogenisk get
Jag blev nommad på...

...och lekte kanin ^_^

Är det här en elev?!?!
På Skansen såg vi inga vargar, men här såg vi fem ^_^

Något för Leo att se upp till ^_~

Världens tamaste räv Foxy är trött
Björnungar som leker

Vackraste ögonen någonsin!

"Va glor du på missfoster?"

Det var nog den skruttigaste älgkalv som jag har sett!

Ekorrn satt i granen, kan någon av er se den?
Ett mycket trevligt besök! Hit ska jag igen snart! 
Här har ni en liten bonus som jag hittade när vi kom hem igen, en reklamfilm med Foxy (jag lovar, jag har aldrig ens tänkt tanken på att en räv kan vara lika mycket attention-whore som Midna!): 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!