expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Om mig

Mitt foto

Jag är en 27-årig nörd vars hjärta slår extra fort för serier, tvspel, filmer, böcker och filmer. Jag är för närvarande sjukskriven på grund av depression så uppdaterandet är inte så kontinuerligt som jag skulle önska. Men välkommen att titta in!

onsdag 8 augusti 2012

Post till sheriffen

Någon gång på rock-klassiker var det någon som tyckte sig höra ett "Posten är här! Posten till sheriffen!" i låten "Yellow Submarine" av The Beatles. Jag tänkte mig inte för, utan brast ut i ett gräsligt roligt frustande mitt i det hotellrum som jag vid det tillfället städade. Hade kunnat vara riktigt pinsamt om det hade varit någon i närheten som det annars brukade kunna vara. 

Men nog är det trevligt att få något sånt här i brevlådan: 


Halo i HD, kan det bli bättre?

Jajamen, om man spelar på svårighetsgrad Legendary, då blir det riktigt episkt och makalöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!