expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 4 augusti 2012

Fuck you, I'm Batman

Jag vet inte varför det fungerar, men det gör det. Precis som det här. Eller varför inte det här.

Ikväll stundar "The Dark Knight Rises" på bio, och även om jag inte är så superpeppad som jag vet att många andra är (jag är ledsen men Batman är inte min favorithjälte, end of discussion) så ser jag ändå fram emot det. Chris Nolan har redan bevisat vad han kan med de tidigare två så nu har jag väldigt svårt att se varför det inte skulle bli en "Return of the Jedi" med denna.

På IGN är de i sedvanlig ordning helt dum i huvudet och presenterar "stolt" en jämförande bild av TDKT och The Avengers


Seriöst, hur kan man ha en jävla kategori som kallas sex appeal? Fy fan va vidrigt!! Tjejerna är INTE med för syns skull som i alla "Transformers", de är faktiskt RIKTIGA hjältar/skurkar!

Och om nu Bane inte lever upp till bevis ikväll kommer jag att bli en aning förbannad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!