expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 6 november 2012

Är det över nu?

Det var länge sedan jag blev såhär däckad av en helt vanlig förkylning. Den totala sömnen har blivit åtminstone 1 ½ dygn totalt, fast utspritt i kortare 3-4 timmars sömnstunder. Jag har i stort sett vaknat för att äta (tvångsmatad) något och gå på toa.
Men sömnen verkade dock göra underverk för nu idag när jag vaknade vid ett så kände jag mig nästan normal igen. Orken har inte riktigt hittat tillbaka som den ska men annars är jag fit for fight igen! Wohoo! 

Så just nu försöker jag komma ikapp livet med allt som krävs av det, men i sakta mak för att inte trilla snett igen. Sen får förkylningarna gärna hålla sig borta ett lite längre tag, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!