expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 9 november 2012

Jag tror att något är fel

Min näsa har svullnat upp och en slags konstig och lätt feber har huserat i min kropp under dagen för att bli värre nu under eftermiddagen. Ska man inte får vara frisk ens i några dagar? Det var det värsta! 

Så hur kul det än hade varit med brädspelskväll ikväll, såsom det var tänkt, så får det vara, jag orkar verkligen inte.

Istället ska kvällen huseras under varma plädar med varma drycker och något avslappnande nördigt att titta på medan jag stickar vidare på min mönsterstickning (snart klar, yey!).

Är hemskt sugen på att se mer turtles, men jag har redan sett alla nya episoder åtminstone 3 gånger vardera och de gamla serierna är jag inte alls intresserad att se om.

Gawd va frustrerande att serien inte är klar! 


Men bjuda på sig själv ska man för fan! 

Gokväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!