expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 5 november 2012

Irriterad suck

Det är vid sÃ¥dana här tillfällen som jag verkligen önskar att jag ägde en laptop, som antagligen skulle fungera minst 8 gÃ¥nger bättre än min stationära (fast min pessimism kanske grundar sig pÃ¥ helt orimliga krav som jag ställer pÃ¥ min dator, som verkligen inte klarar av nÃ¥got av det för att moderkortet definitivt skulle behöva bytas ut?). 

Anywho, datorn har varit seg, mitt lov försvann pÃ¥ jobb och knappt nÃ¥gon fritid och till rÃ¥ga pÃ¥ allt blev jag sjuk nu. Jag gjorde nÃ¥gra försök att blogga tidigare i veckan men antingen ville inte blogger samarbeta (jag kunde inte ta mig in och skriva nya inlägg men att redigera gamla gick alldeles utmärkt, wtf?) eller sÃ¥ hade jag bara inte suget. Vilket är synd för nu har jag en massa bra inlägg i huvudet som borde blivit publicerade i helgen, men som aldrig blev av. Det där med tidsinställda inlägg gÃ¥r inte alltför bra frÃ¥n min sida. 


De fÃ¥ saker jag har hunnit med under mitt lov är: 

- Lyckades göra färdigt min Tifa-outfit till Greyscale, vilket blev en stor hit hos mina kompisar (samt en jäkla massa dumhuvuden som trodde jag var en sexigare Lara Croft, jävla idioter -.-). Ska se om jag hittar igen bilderna senare, just nu verkar de ha gått upp i rök @_@

- Påbörjade en asrolig stickning. Jag har visserligen gett mig själv köpförbud tills korgarna mina blir lite tommare men jag tror inte att någon stickfantast brukar kunna hålla sådana löften. Särskilt inte när man snubblar över fina mönster som man vet kommer bli kalasbra i helt andra färger och som man snabbt märker är jätteroliga att sticka. Mönsterstickning är verkligen min grej har jag märkt, resår pockar inte alls lika bra på min uppmärksamhet. Jaja, ni får se när det är färdigt.

Jamen ni ser ju hur mycket det är? Tack Iokaste för städhjälpen ^_^
- Spelat ganska precis två timmar Kirby och lyckats ta mig till sista nivån. Nu ska jag bara få guldmedalj på alla banor som jag inte har lyckats med ännu (ca 4 stycken) samt hitta alla prylar innan det blir dags att ta itu med det.

- Tillsammans med Jay så har jag sett färdigt Clone Wars säsong 2 och levlat min nightelf till level 50 (tror hon var på level 46 när veckan började).

Nu orkar jag inte mera... Nu stundar en sovstund till!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!