expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 6 november 2012

Tifa Outfit vs Tifa Original

Satte lite snabbt ihop den här i photoshop för att ni ska få se hur min lördagsoutfit såg ut: 

 
Jag ber om ursäkt för den hemska bildkvalitén på fotot, det var det bästa jag kunde åstadkomma efter en timmes försök utan bra belysning eller särskilt bra kamera överlag (därav min något irriterade min). 

Kan förövrigt poängtera att jag har varit toknördig och tänkt på följande: 

- Det är hennes ultimata vapen jag har på mig på högerhanden (Premium Heart)

- Jag har även lagt till bestämd materia på henne. På vapnet har jag två summons (röd materia); Knights of the Round och Phoenix, och till Phoenix så hade jag även Final Attack (blå materia). Som en rolig detalj hade jag även Aerith's vita materia, som man egentligen inte kan ha men... Nörd-snyft T_T
På vänsterhanden fick hon Restore (grön materia) med All (blå materia), samt även Enemy Skill (gul materia) och HP Plus (lila materia), för det var vad jag konstant hade på henne (eller bara med mig överhuvudtaget)

- På armen hade jag även lagt till Ribbon som accessoar

- Jag satte även upp håret som hon men då min hårlängd bara motsvarar hälften av hennes så är det lite svårt att se. 

Och vid fem olika tillfällen under kvällen blev jag kallad Lara Croft... Oh gawd säger jag bara -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!