expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 27 november 2012

Imploderad skalle?

Efter en knasig nattsömn med lite väl mycket önskedrömmar så är inte kroki det bästa att syssla med känner jag. 

Inte blir det bättre av att man känner sig lite halvt förvirrad och slö, till synes helt oförmögen att nyktra till. Dessutom hamnar man mitt i en diskussion om svamp, och då snackar vi inte den mumsiga sorten, utan den där som folk är villiga att åka utomlands för (hörde att det finns gott om sådana svampar i området kring Amsterdam).

Usch nä, en sådan här morgon borde ägnas åt måleri eller annat roligt skapande.

Jag borde önska mig en vettig systemkamera i julklapp. Eller börja lägga undan till en. 

Jag vet inte ens vad det här inlägget gick ut på längre. Kanske bara ett litet kort meddelande om att livet känns bra och jag är glad men just nu bara väldigt slö och mentalt efter. 

Det ska man ju få va ibland. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!