expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 17 februari 2014

Bättre sent än aldrig

En social sak jag inte fixar är tomma löften. De får vara hur små som helst men blir de inte uppfyllda så blir jag riktigt ledsen över det.

Om det inte är så att det faktiskt går att uppfylla dem i framtiden såklart, för då har man ju något att se fram emot.

I säkert 12 års tid har jag och min gamla vän Louser pratat om att byta Sagan om Ringen-klistermärken med varandra och göra försök till att fylla våra stickers-album, och det har äntligen hänt! Precis innan jag åkte till London träffades vi över en kväll och roade oss kungligt i nostalgiskt nörderi och gemensamma minnen.

Till soundtracket av första filmen satt vi...

...bytte klistermärke efter klistermärke...

...klistrade in nya...

... och fyllde sida för sida!

Min syster som tog bilderna åt oss kommenterade det hela med att "vi liknade barnsliga och pipiga fjortisar".
Sånt beteende är definitivt okej i rätt sammanhang och sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!