expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 8 juni 2014

Dagens oplanerade äventyr

Idag hade jag definitivt inte tänkt uträtta särskilt mycket. Bio ikväll, och vinka farväl till en vän som flyttar ner till Göteborg nu under sommaren. Vips, befann jag mig på Ica MAXI för att småhandla, och sen började en vild jakt efter ett headset till min mobil.

För var sjutton mitt gamla försvann, det vete katten (ja, inte mina katter då, de har bara koll på när det är dags för mat). Och att prata länge med mobilen antingen hoppandes mellan två händer eller inklämd under hakan är inte så optimalt. Prata när man kör bil går ju verkligen inte heller.

Men tack och lov hittade jag ett bra på Netonnet, så där tog dagens oplanerade äventyr slut!

Och så biter vi sönder kabeln det första vi gör -.-;;;;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!