expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 16 juni 2014

Frustration på hög nivå

Just nu känner jag mig grymt frustrerad, och den här gången är det inte ens mina egna saker som krånglar. Istället är det Jay's dataskärm som har bestämt sig för att dö, och den smarta luringen bestämde sig för att bara testbyta skärm med mig. För man vet ju aldrig, det kunde ju lika gärna va grafikkortet som var på upprinningen.

Men neh, det visade sig vara skärmen som gått sönder. Något återbyte skedde dock inte, trots det. Nu har Jay istället övertagit MIN skärm, mitt skrivbord gapar tomt, och jag kan inte förgylla mitt liv med internet- och spelupplevelser i vanlig ordning. Hur orättvist är inte det?

Ett dygn får räcka för min del. Imorgon är det vi som införskaffar en ny skärm till Jay!

Mutter mutter, sno min skärm sådär va...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!