expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 27 juni 2014

Ett nytt set till min druid

En sak som verkligen gör mig till en casual gamer vad gäller WoW är att jag inte har det minsta koll på de olika set som finns i spelet. Men varför ska jag ha koll på det när jag har Jay som har koll på allt åt mig?

Ett fint set jag hade förut till min föredetta huvudkaraktär (jag säger föredetta då min hunter har börjat gå om henne nu) var detta:


Så jäkla fint! Jay visade mig det när jag började vara i rätt level för att kunna använda det och jag blev kär direkt! Och ja, givetvis var det ett riktigt bra set också. Sorgen var stor när hon blev för hög level och var tvungen att skaffa nya saker.

Nu har hon sett ut såhär ett tag:



Vilket inte är alltför snyggt, det finns liksom ingen helhet i hennes outfit och även om grejerna är bra så får det ju gärna matcha lite också.

Så nu är glädjen stor när vi nu efter några tempelkörningar lyckats skaffa ett nytt set åt henne, baserat på kjolen (?) ovan, som är bra och riktigt, riktigt läckert:



Det är inte det svarta och mörka, men det passar henne ändå. Nu fattas bara en coolare stav så kommer hon vara komplett ett tag. Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!