expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 14 februari 2013

Godmorgon kärlek

Alla hjärtans dag, med hälsningar till höger och vänster, bitterhet från somliga som i de flesta fall är singlar men även par som tycker att det är onödigt med en speciell dag till kärlek eftersom det ska finnas varje dag i vilket fall.

Själv kan jag tycka att det är bra med en dag som kan påminna folk om att tänka lite extra på romantiken. Jag har inget komplicerat livspussel men många andra par, för att inte tala om familjer, råkar ha det och finner inte alltid tid till den viktiga romantiken. Så varför då inte ha en dag som kan påminna en om det? Inget fel med det.

Sen är det naturligtvis inte hela världen om inte alla hjärtans dag blir en superromantisk kväll med en partner eller kompisar utan du sitter själv. Man ska inte känns press kring något, det kommer aldrig något bra ur det.

Själv ska jag faktiskt ägna kvällen åt att spänna en duk på spännram och, om jag hinner, spela lite WoW medan Jay jobbar.

Uppmärksamma bara kärleken som finns runt i kring oss överallt. Det behövs inget annat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!