expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 11 februari 2013

Ingen dålig start på veckan

Och där exploderade ironi-barometern med en ljudlig knall.

Jag vill kanske inte påstå att det har varit en dålig dag, men det har definitivt varit en tröttsam sådan, där jag har stigit upp på tok för tidigt, gjort för lite men samtidigt krävts på en sådan uppmärksamhetsförmåga att inte ens ett kluvet hårstrå skulle undkomma mig.

Okej, det var en överdrift, men det är fortfarande sant att jag är förbaskat trött.

Men så går det när ens nya arbetsplats bestämmer sig för att sätta inskolningen från klockan sju på morgonen till klockan sju på kvällen.

Jag har inte stigit upp före 6 på mer än ett år och har tappat all morgonvana.

Inte fick jag kaffe på morgonen heller. Snark!

Hade kunnat döda om ja inte va så jävla trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!